Tuesday, July 14, 2009

:: Celcom 1 + 5 ::

mggu lepas, aku plan nak amik plan nih.. mcm bes je.. huhu.. aku pon g r register kat 1 booth nih kat Giant Bandar Puteri.. explanation dr minah 2, wat aku impress la gak.. so, aku pon register..

"bila leh guna ek?"
"minggu depan, kak.. siap register line"
"mggu depan?? lambatnye.. bukan ke 1 ari je pon dah leh guna?"
"network kami prob la, kak"

aku dah rasa cam xbes dah dgn penerangan budak 2.. pa'kal je dah register n dah potostat ic aku.. ikut kan hati nak cancel je.. tp aku nak plan nih.. hmm...

"nanti saya simpankan no tuk akak ae"
"better u make it sure u'll save it for me"
"ok.. esok akk datang la amik simkad baru akk"

budak 2 nak amik ati aku, dia ckp r mcm 2.. aku pon pk +ve je r..

esoknye...

"sory kak.. no dah habis"
"what the....." *aku dah nyumpah dlm hati*
"awk suh sy dtg hari ni, juz amik sim.. n u said u'll keep it for me, but now, u said there's no sim for me?"

aku dah angin dah masa nih..

"camni la akk, isnin depan akk dtg, dah siap sume skali.. akk dah leh guna dah.. t saya call akk"

aku lak leh lembut hati juz bcoz aku nak gak plan 1+5 tuh n ic aku de kat dia (photostat).. cipan tul.. tp today dah selasa, n budak 2 xcall2 aku lagi.. WTF tul.. geram siot.. aku nak g cancel kan je r.. bengang r aku dgn budak india nih..!!!

No comments:

Post a Comment