Tuesday, September 29, 2009

Selamat Hari Raya..!!!

wah... lamanye x hapdet bnda alah nih... *malas owh nak create ayat... huh..!*

smpena raye nih, meh baca story raye aku lak.. hehe.. raye dgn family was THE GREAT..!!! cyg family aku so much... muahx3~ *over na ko*

seperti biasa, every 1st raye (xkira r raye aji o raye pose) sume wajip dtg umah aku *err... xde r wajip tp mmg sume kumpul umah aku ler* coz pas solat raye, sume org masjid akan dtg mkn & kira duit tabung masjid kat umah aku.. *masa kecik dulu, part ni yg aku suka sbb diorg akn mintak bntuan kami yg kanak2 nih tuk kira.. pas 2 dpt duit raye... hoyeh2* event nih dah jd rutin dr sblm aku lahir lagik coz dulu atuk aku pengerusi masjid.. skrg lak, bapak aku yg take over *wah.. ank pengerusi masjid rupanye aku ni.. bila ko nak pakai tudung, cda? ces..!*

pagi2 morning, cam biasa, kemas umah tuk hidang mknn tetamu.. agkt meja dr kedai jiran, *kiri kanan n depan umah aku adlh kedai mkn* susun mknn, buat air, susun kusi n cawan bagai..

bila tetamu dtg, sume larikk ke dapur... mkn, mkn, mkn, kutuk, ngumpat, buli, dgki, nages, gelak... miahaha *gler kepala ni bila sume dah berkumpul*

tetamu balik, kami kembali ke depan.. tp bukan tlg ngemas.. hehe.. took picture 1st.. itu penting owh.. meh layan jap.. lalala~

*buh cursor korg kat slide tuh klu nak baca ape yg aku tulis, okeh*

syg owh aku kat family aku nih.. eh, bila tgk balik pix2 kami, uwaaa..!!! dah anak dara rupanye.. patutpon xdpt duit raye lagi.. hukhuk~


No comments:

Post a Comment