Thursday, November 5, 2009

ke'busy'an diriku di office

adeh.. akhir2 ini.. aku busyyyyyyyyyyyyyyy gler.. byk owh keje kat opis.. website dah bertambah.. opsss.. lupa nak khabo.. skrg ni aku kena 'tlg' pegang website MBI sementara tiqa cuti bersalin.. sblm 2, aku pegang MPM n MDTM je.. dah r MBI nak develop baru.. adoi.. plus2 keroje.. penat owh..

pas 2 de JAVA training lak.. ma'ai.. penat nyer.. klu stkt hands-on, larat la lagi.. tp ni kena wat presentation lak.. adeh.. kena cari bahan la, itu la, ini la (alasannnnnnnnnnnnnn sajo)... tp mmg byk keje, hokeh.. (reason aku lembab hapdet blog.. hikhik)

dgn life prob lagi.. pergh.. bertambah2 bengong kepala aku.. xkira..! esok pas keje, aku nak balik jumpa permata ati gak.. jom2 balik johor... ngeee :D

*nnt aku masuk kan story2 nan lalu mcm office open house (erk.. raye dah lama habis owh..) dulik..!!! nak masuk kan gak.. miahaha~


No comments:

Post a Comment