Friday, January 8, 2010

kesengalan kemelandaan kedirian keakuan.. huhu~

hukhuk.. i tot, pas tiqa masuk opis semula, MBI akan diserahkan balik pada dia.. tapi..............................

hurmm.. aku kena gak pegang MBI nih.. nak wat cane.. bos dah asign tiqa masuk team JAVA..! huyoo.. lagi tension owh masuk team 2.. (bersyukur la ko cda, coz still bertapa dalam team MPS).. Alhamdulillah..!!!!

err.. otak ni dah rasa cam beku la pulak bila dah lama xmengarang.. hurmm.. hati terasa nak update bnda2 yg aku buat since las year.. tapi masa xm'izinkan.. (ko jeles ae wahai inchik MASA?)..

byk sey yg aku skip.. moment g Lumut, g kenduri Hetty, g tgk marching band, g situ, g sini, g sinun.. isk3.. byk nye !!!~

hurmm.. tggu ada masa n mood r baru aku hapdet.. sowiiiiiiiiiiiii~

p/s : ptg ni aku balik JOHOR ! yiehaa..!!! ailike..!!! ngeh3~



No comments:

Post a Comment