Wednesday, August 12, 2009

:: GREAT wedding ::

well, let me start it with alphabet A..
hehe.. intro je 2.. haish..!!!! blur2.. buffer jap otak nih.. tett2..

so, aku nak story sket pasal majlis perkahwinan mmber GREAT aku.. si mel n bee.. which we call them MelBee or BeeMel.. keh3.. ape daa.. cet..!!!

bertarikh 8 ogos 2009, [malam ye majlisnye] berkonvoi la aku ke meru, klang [betul ke meru? halal la].. dgn kesesatan yang berlaku, akhirnye sampai la gak kitorg [aku malas nak komen tahap tersesat nye kami.. buek sakit ati den jo nnt].. dan2 kitorg smpi, pengantin pon sampai [wah.. gler in-time kitorg nih] n xpasal2 kitorg termasuk gak dalam ahli rombongan pengantin [ailike, nyah..!]

bla..bla..bla.. [aku malas nak story.. pjg citenye sbnrnye.. layan je la pix kat bwh nih]


















































sbnrnye aku nak cite sket pasal perbualan antara aku, shawn n pejal masa otw balik dr umah mel..

shawn : korg bayangkan t bila diorg dpt ank, then ank aku kawen dgn ank diorg..
pejal : pas 2 ank aku kawen dgn ank farah ke, caerah ke, is ke..
aku : ank aku t nak kawen dgn ank sape lak?
shawn : ko pilih r besan ko.. gler r klu ank2 kita t kawen dgn ank2 GREATrian gak.. mesti catat rekod beb..
aku : 2 r.. pusing2, kita2 gak..
pejal : tp.. ank2 kita t nak ke kawen dgn ank2 GREATrian???

p/s :: guys, tolong la jgn meniru tahap kesengalan kawan2 aku nih.. n dr ape yg aku tawu, topik ni telah disambung sampai ke KLIA.. oit..!! ni mesti keje pejal n shawn ni yg meleret2kan cite.. udah2 le 2.. kome xkawen lagi.. ntah2 mel n bee pon x bincang lagi pasal ank, korg je yg dah kecoh.. cet..!!!

No comments:

Post a Comment