Thursday, October 1, 2009

Open the House

ni ari sabtu, 26 september bersamaan 7 syawal, family aku wat open house.. wat ala kadar je.. sekadar nak jemput kwn2.. xreti nak story, so layan je la pix kat bwh ni ae..


korg perasan kan yg we ols xpakai baju kurung.. yg pakai cuma some of us je kan.. 2 pun yg dah tua2 je pakai.. err.. i means cam my parents, my granny, my mama n umie je kan yg pakai.. huhu.. sbbnye.. hanye mereka2 ni yg melayan tetamu.. others? hehe.. lepak kat dapur je owh.. lagi 1.. kan u ols tgk cam xramai org.. sbnrnye, kitorg lupa nak g snap pix.. dah kol 4pm baru kak long kluarkan camera dia suh g amik pix.. haisyoo.. cane leh lupa nih.. hikhik.. gedik owh.. dush..!!

kitorg wat open house dr kol 11am smpai 5pm je.. tp waktu pagi smpi kol 2pm, umah aku mmg full.. gler r.. aku nak lalu masuk bilik pon segan.. org ramai smpi duduk depan pintu bilik aku.. adoi..

**aku kena tegur dgn abh sbb xpakai baju kurung.. bukan aku xnak.. aku dah iron owh baju aku.. tp pagi 2 aku kena g amik ibu kat kg.. aku g pakai jeans n t-shirt cam yg korg tgk kat slide atas 2 r.. sampai je umah, umah dah penuh.. cane aku nak g masuk bilik tukar baju.. so, aku pakai je r t-shirt tuh.. (alasan sey.. padahal ko rimas lekit2 pakai baju kurung kan.. wakaka... kantol suda..)


No comments:

Post a Comment