Thursday, October 8, 2009

sekadar berbicara

lately aku sntiasa rasa sentap.. y? aku pon xtawu knp lately aku xmcm aku yg dulu.. seorg yg tabah n cekal.. skrg ni aku dah rasa mcm aku ni cepat down, sedih, emo, sentap.. eh, pehal lak nih? haisyoo.. thats very not me, okeh..
*cian kat aie.. slalu jadik tmpt aku emo.. keh3.. nasib u la.. huhu~

mcm ri 2, mood aku tiba2 down to 0 n that's guy (yeah, thats guy name mohd zamhairi zulkifli aka aie) yg jadi mangsa.. huhu.. sory la aie.. xtaw nape u je yg jadi mangsa, kan, kan, kan.. dia r yg bwk aku g round kl.. kl ker? bukan ke u pon xtaw nak culik i ke mana kan.. kah3.. gedik owh di situ.. las2 kita g mkn kat mamak kat south ape ntah nama tempat 2.. n time 2, de lak iklan MU lawan tp aie leh xmo tgk bila, kan.. aku ni dah la duduk m'belakangkan screen.. tgk skali lalu.. tp bila nmpk MU, terus nak toleh lagi.. tp iklan dah tukar.. aku tnye aie, dia dgn slumber leh jawap 'ntah.. i tgk chelsea nye je'.. ces2.. agak xpuas ati aku di situ.. then, aku malas nak layan aie.. bila aku xlayan, ada ke dia kata 'sentap la 2'.. erk? sentap kah aku? pe hal ko ni cda? sket2 nak sentap.. that's not u, ok dear..

xpasal2 skrg ni aie gelar aku 'minah sentap aka emo'.. hoit..!!! suka ati u je kan nak bagi gelaran kat i.. huh..!

eh, jap.. byk gak gelaran yg aie bg kat aku.. ces..! xaci owh.. jap2.. ape ek gelaran2 dia:

1. dak kecik

2. labu

3. minah emo

4. minah sentap

5. dak comel

6. makcik

7. lalang (yg ni sgt xleh blah okeh)

*hamboi2.. byk na.. aku bagi sket je..


1. org tua (ni jrg owh)

2. labi (ni bila dia dah start guna labu)

3. doraemon (yg ni sgt snsitip.. dia xsuka.. aku dulik hape.. miahaha)

4. kiteretsu (mengapakah? aku pon xtawu pehal aku gelar cam 2)

5. pakcik (yg ni bila dia start pggil aku makcik.. oit..!)

*ni je kot.. klu aku igt lagi nnt, t aku upgrade.. wakaka..


yg penting skrg ni aku jd confused.. kenapa n mengapakah aku leh bertukar watak lak skrg ni? adakah aku sengal atau partner in crime aku yg sengal.. hak3.. nasib la kan sape yg rapat dgn aku.. lalala..

eh, aku rindu dia la.. sape ye? hurmm.. jap2.. thinking n thinking n thinking.. walalala.. eh, ptg ni nak buka ape ye?

adeh.. aku dah start xbetul dah ni..


p/s : aku tgh demam.. adakah kerana itu, otak ku jadi biol + bengong + sengal + senget???? lantokkk~


No comments:

Post a Comment