Monday, October 5, 2009

kenduri mak chu

aku igt aku leh tdo smpi lebam pagi 2 kat umah.. tp kol 9, abah dah kejut.. ajak balik kg kat Kempas.. ada apakah? adeh.. aku lupa mak sue aku kawen.. hehe (sowy maksue)..

siap ala kadar, then terus gerak.. smpi je umah atuk, org lum ramai lagi.. ye r.. majlis start kol 11am.. smpi2 je, anis terus tunjukkan kegedikkan dia.. suka la 2 abg n akk dia dtg.. muahh.. tugas aku, jaga anis..! yiehaaa..!! opss.. korg igt sng ke nak jaga dia? susah woo.. very the nakal that girl.. huh~

dlm kol brape ntah, anis dah start main kaki aku (nak tdo la 2).. aku dukung dia, pok2.. then, tgk mata dia dah zzzzzz.. terus baringkan dia kat bilik atuk.. lena smpi kol 4pm.. wah,, sedap ye tdo..

while anis tdo, aku lepak kat dpn pelamin.. hikhik.. then, boleh lak mak andam (pak andam sbnrnye, okeh) suh aku duk kat pelamin.. jadi tol.. apakah? segan owh sy.. hikhik lagi.. dush (gedik na ko).. aku tarik kak yeen (sepupu aku) suh jd tol skali.. hak3.. 1st time maa.. malu owh jadi tatapan ramai (perasan di situ)..

bla3.. mkn.. mkn.. mkn.. then balik..

opss... sblm 2, aku de jumpa sorg mamat nih.. setelah ku telek, si adi rupanye (Afdillah Ishak).. dia ni classmate aku dulu.. rapat gak la.. then bila kait punye kait, declare la Adi ni sbg pakcik aku sbb dia adlh cousin ibu kau.. gitu le citenye..

wah... i sgt penat owh.. xsempat smpai umah, dlm kete lagi aku dah lelap.. penat dowh..

2 je r..

**Congrate 2 mak chu n pak chu (Fariza & Ishak).. semoga kekal sengal smpi ke akhir hayat.. hikhik~



No comments:

Post a Comment